Vitajte v našom novom eshope! Ak ešte niečo nefunguje ako má, dajte nám vedieť prosím. Ak sa neviete prihlásiť do svojho konta, obnovte si prosím heslo, alebo nás kontaktujte a vyriešime to.

Najčastejšie otázky k nákupu

Zostavili sme pre Vás zoznam najčastejších otázok, priebežne ich budeme dopĺňať

 

Sú ceny v obchode konečné?

 

Áno ceny sú konečné, vrátane recyklačných poplatkov a DPH. K cenám sa nepripočítavajú žiadne poplatky, navyše účtujeme iba prepravné náklady.

 

Dostanem k tovaru aj nejaký doklad?

 

Samozrejme. Ku každému tovaru od nás obdržíte faktúru, je priabalená k tovaru, prípadne si ju viete vytlôačiť po prihlásení sa do nášho eshopu.

 

Aká je záručná doba na Vami ponúkaný tovar?

 

Na každý tovar poskytujeme záručnú lehotu min. 2 roky, na niektoré produkty poskytujeme aj 3 až 10 ročnú záruku.

 

Do kedy môžem stornovať objednávku?

 

Objednávku môžte stornovať kedykoľvek do času, pokým od nás neobdržíte email o tom, že Vaša objednávka bola odoslaná.

 

Tovar, ktorý ste mi zaslali je poškodený. Asi sa to stalo pri doprave.

 

Je veľmi dôležité skontrolovať si zásielku pri preberaní od kuriéra alebo z pošty a ihneď reklamovať u prepravcu poškodený tovar. V prípade ak zistíte, že tovar sa poškodil pri doprave až doma, je potrebná nás, alebo prepravcu kontaktovať max. do 2 dní od prebratia tovaru a spísať s ním reklamačný protokol. Táto doba je preto max. dva dni, pretože prepravca iba v tejto lehote akceptuje reklamáciu. Preto s podaním reklamácie neváhajte.
 

 

Čo znamená "Skladom"?

 

Znamená to, že od potvrdenia Vašej objednávky našim obchodným oddelením (objednávku potvrdíme ak je tovar dostupný v dostatočnom množstve), Vám tovar odošleme do 24 hodín. V praxi to znamená, že ak objednávku vytvoríte v daný deň do 13.00 a my ju následne potvrdíme, maximálne na druhý deň tovar z Vašej objednávky odošleme. 

 

Prečo mi nejde vkladať produkty do košíka, ktoré sú označené ako "Nie je skladom"?

 

Tovary uvedené ako momentálne vypredané sú tovary, ku ktorým nevieme dátum naskladnenia u nášho dodávateľa. Niekedy sú tieto dodacie lehoty aj niekoľko týždňov, takže by ste na tovar museli neúmerne dlho čakať. Ak ho chcete predsa u nás kúpiť a na tovar si počkáte, stačí sledovať daný tovar na našej stránke a keď bude označený ako "Skladom", stačí ho vložiť do košíka a vytvoriť objednávku. Prípadne môžete využiť funkciu Strážny pes, čiže po zadaní Vášho emailu budete ihned notifikovaný s informáciou o naskladnení tovaru.

 

Prečo musím platiť ešte aj za dobierku?


Dobierka je finančná služba poskytovaná prepravcom, ktorú prepravca spoplatňuje. To znamená, že ak chcete za Vašu objednávku platiť priamo pri preberaní tovaru kuriérovi, je nutné Vám poplatok za dobierku účtovať. Prepravná spoločnosť túto službu spoplatňuje pretože úkony súvisiace s touto službou nie sú zadarmo - manipulácia s hotovosťou, zaúčtovanie finančnej transakcie, poplatky za bankové transakcie, atď...

 Na dobierku je možné u nás nakupovať max do výšky 990 €. Ak Vaša objednávka presahuje sumu 990€ je potrebné jej úhradu vykonať online platbou cez Tatrapay, alebo Sporopay, prípadne bankovým prevdom na náš účet SK93 7500 0000 0040 2462 1395 .

 

Dostanem aj záručný list?

 

Nie, ako záručný list Vám služi faktúra, preto si ju starostlivo uchovajte, alebo aspon jej číslo, budete ju potrebovať pri reklamácii.

 

Ako postupovať pri reklamácii?

 

Je potrebné vyplniť reklamačný formulár, ktorý nájdete v sekcii Dokumenty, alebo kliknutím na tento link:

 

http://satelity.ellano.sk/reklamacny-formular/

 

Po vyplnení formulára obdržíte od nás mail s dalšími inštrukciami ako dalej postupovať.

 

Ako zistím, či som správne vytvoril objednávku?

 

Po správnom vytvorení objednávky Vám príde na Vašu emailovú adresu potvrdzujúci email o vytvorení objednávky. Tento email obsahuje všetky objednané položky, celkovú cenu objednávky a číslo objednávky. Ak Vám takýto email nepríde, objdenávka nebola vytvorená. Skontrolujte si, či ste vyplnili všetky položky potrebné k vytvoreniu objednávky. Pre správne vytvorenie objednávky je potrebné vyplniť aj spôsob odberu a aj spôsob platby!

 

Diskusia (0)

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: